AVUI, DIMECRES 30, ENS TOCA TREURE UN PEU A SA COREMA...
COM TE SENTS?
MÍA VA FER 4 ANYS EL DIA 27 DE MARÇ. MOLTES FELICITATS!!!
L'ILLA DEL SILENCI
El passat divendres dia 11 de març vàrem fer l'activitat de L'ILLA DEL SILENCI. Marta, la monitora de l'activitat, ens va acompanyar en diferents activitats:
-reconeixement emocions bàsiques (targetes del temps per a cada emoció)
-respiració conscient (estirats al terra i amb les mans sobre la panxa veient com puja i baixa)
-escolta activa (escoltem el so d'un bol tibetà i aixequem la ma quan s'acaba la vibració)
-concentració (ballem i quan s'acaba la música ens quedem com estatues)
-relaxació (massatge a dos)
AVUI, DIA 10 DE MARÇ, EN LLUC FA 4 ANYS. PER MOLTS ANYS, PRECIÓS!!!
No hay comentarios:
Publicar un comentario