viernes, 24 de marzo de 2023

Quaresma i Pasqua

 Hola a tots! 

Ja esteim a punt d'acabar un altre trimestre que ha estat d'allò més entretingut. Després del carnaval, vam començar a treballar la quaresma, contant primer el conte de "La Vella Quaresma" i després pintant la nostra s'àvia. 


Tot seguit hem començat a parlar de la Setmana Santa i no us ho creureu, el primer que va sortir van ser els ous de Pasqua de xocolati! Així que vam voler fer els nostres propis ous (no comestibles) i jugar a que havia vingut el conillet a amagar-los.

Les passes a seguir van ser senzilles: el primer que vam fer va ser pintar els ous, retallar-los i plastificar-los per a què no es fessin malbé. 



Una vegada acabats, hem pogut sortir al pati a jugar. Jo els hi vaig amagar i ells havien de trobar el seu. Després vam fer altres versions del joc on ells amagaven un ou (d'un company) i després els havien de cercar. Sa veritat que vam fer una xalada! 













Moltes gràcies,

Bea

jueves, 16 de marzo de 2023

ARRIBA LA "R"

 AVUI EL PARE DE LOLA ENS HA FET UNA VISITA SORPRESA EN EL PÀRQUING DE L'ESCOLA. HA VINGUT EN UNA MOTO QUE FEIA: "RRRRRRRRRR"  "RRRRRRRR"

ELS QUE HAN VOLGUT S'HAN ASSEGUT A LA MOTO!!!















JOCS D'AIGUA 2023

ENGUANY HO HEM FET UNA MICA DIFERENT:  -MASSATGE  AMB PINZELLS MULLATS EN AIGUA  -DESLLIÇAMENTS  -OMPLIR/BUIDAR I NETEJAR PEPES  -PINTAR PAR...