Hola a tots!
Ja esteim a punt d'acabar un altre trimestre que ha estat d'allò més entretingut. Després del carnaval, vam començar a treballar la quaresma, contant primer el conte de "La Vella Quaresma" i després pintant la nostra s'àvia.
Tot seguit hem començat a parlar de la Setmana Santa i no us ho creureu, el primer que va sortir van ser els ous de Pasqua de xocolati! Així que vam voler fer els nostres propis ous (no comestibles) i jugar a que havia vingut el conillet a amagar-los.
Les passes a seguir van ser senzilles: el primer que vam fer va ser pintar els ous, retallar-los i plastificar-los per a què no es fessin malbé.
Una vegada acabats, hem pogut sortir al pati a jugar. Jo els hi vaig amagar i ells havien de trobar el seu. Després vam fer altres versions del joc on ells amagaven un ou (d'un company) i després els havien de cercar. Sa veritat que vam fer una xalada!
Moltes gràcies,
Bea
No hay comentarios:
Publicar un comentario