RACONS DE JOC...
AMB DÉBORA D'ANGLÈS JUGUEM A: YELLOW, GREEN. BLUE, RED!
RACONS DE JOC...
PSICOMOTRICITAT...
HISTORIES INVENTADES...
Hi havia una vegada una princesa groga i un rei que vivien a un castell blau.
Un dia un conill gros es volia menjar es castell i sa princesa se'n va anar amb una bruixa i una granera màgica.
Van arribar a sa casa de sa bruixa i van dibuixar el que havia passat.
Es rei i sa bruixa van anar a mirar com havia quedat es castell i sa princesa i s'amic nou es van trobar es conill que s'havia tornat petit perquè s'havia menjat una pastanaga.
Tots van anar a nes bosc a menjar.
Conte contat, conte acabat.
JOC PER RACONS...
PHOTOCALL IMPROVISAT!!!
TEMPS DE PATI...
TOTS JUNTS....FOTOS DE GRUP ACTUALITZADES!!!
TALLER DE LLENGUATGE AMB NA ZAIRA...ENS INVENTEM HISTÒRIES:
Hi havia una vegada uns animals que havien arribat a una platja amb una barca i ballaven.
Una ballena tenia molta son i se'n va anar a sa platja a dormir però els animals la molestaven i no la deixaven dormir.
L'ós va agafar sa barca per anar a pescar peixos i quan va tornar els altres animals es van posar contents.
Sa foca, es peix i es pop volien anar a nedar amb es tauró.
Després els animals van tornar tots a casa amb sa barca menys sa tortuga que esperava es seu papa i sa seva mama.
Conte contat, conte acabat.
Hi havia una vegada un ós que es mirava un mapa d' un tresor.
S'ós va arribar a una platja on hi havia animals que l'ajudaven a cercar es tresor.
Van anar a nedar i van trobar un barco pirata. Van pujar al barco i quan tornaven a sa platja, sa ballena se'ls volia menjar. Es reno i l'ós es miraven es mapa i sa ballena els va ajudar a tornar fins sa platja que és on hi havia es tresor. Després van fer una festa perquè l'havien trobat.
Conte contat, ja s'ha acabat.
NOUS RACONS...JOCS NOUS...NOVES MANERES DE JUGAR I RELACIONAR-SE...























































No hay comentarios:
Publicar un comentario