miércoles, 1 de febrero de 2023

ENS HA VISITAT LA MARE DE LAURA

 ELLA ENS MOSTRA ELS ESTRIS QUE UTILITZA PER FER LA MANICURA. DESPRÉS PINTA LES UNGLES A QUI VOL I EN DARRER LLOC POSA UNA FERRATINA. DESPRÉS ENS HA REGALAT UNA MASCARETA A CADASCÚN! MOLTES GRÀCIES, LAURA. ENS HA ENCANTAT.
















































No hay comentarios:

Publicar un comentario

JOCS D'AIGUA 2023

ENGUANY HO HEM FET UNA MICA DIFERENT:  -MASSATGE  AMB PINZELLS MULLATS EN AIGUA  -DESLLIÇAMENTS  -OMPLIR/BUIDAR I NETEJAR PEPES  -PINTAR PAR...