LA MARE D'ISABELLA HA VINGUT A FER-NOS UNA ACTIVITAT EXTRAORDINÀRIA!
HEM ESTAT ATENTS, HEM ESCOLTAT, ENS HEM CARREGAT D'ENERGIA POSITIVA, HEM NOTAT LA NOSTRA ENERGIA....UAU! UNA PASSADA!!!
AL FINAL ELLA ENS HA REGALAT A CADASCUN DE NOSALTRES LA NOSTRA PEDRA I ENS HA DIT QUE NOMÉS LA PODEM TOCAR NOLTRUS I QUE A CASA LA PODEM UTILITZAR PER DESCARREGAR-NOS DE MALES VIBRACIONS.
No hay comentarios:
Publicar un comentario