AQUESTA VISITA ERA MOLT DESITJADA I ÉS QUE LA PROPOSTA DE JOAN ERA VENIR A L'ESCOLA I AJUDAR A MILLORAR A TOTHOM EN EL TEMA D'ANAR EN BICI.
HA ESTAT GENIAL! TOTS I TOTES BEN CONCENTRATS I MOTIVATS. CADASCÚ AL SEU RITME!
ENGUANY HO HEM FET UNA MICA DIFERENT: -MASSATGE AMB PINZELLS MULLATS EN AIGUA -DESLLIÇAMENTS -OMPLIR/BUIDAR I NETEJAR PEPES -PINTAR PAR...
No hay comentarios:
Publicar un comentario